Långsamt långsamt

Det gick bra att hämta Milton. Jag gick sakta dit och med Milton i släptåg kan det inte gå annat än sakta hem också :P  känns som man tjatar om varje steg han ska ta vissa gånger. 

Men lika bra att låta honom leka det sista med snön. Nu kan vi väl se fram emot vår istället :)





Han var nöjd med mina köp, precis som jag trodde :) En tröja med en hund på...

...och en Batman-väggklocka :D

Nu har vi bara slappat i soffan och tagit en fika jag är hungrig IGEN! Just nu är jag hungrig heeeela tiden! Daniel kommer om 1,5 timme och då blir det taco. Lite lillfredag för oss idag då Daniel nu ska vara ledig två dagar. 

Nu ska det bli liiite nytta gjort här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0