Se upp för Raphael

Vi har en riktig slappedag. Vinden viner och regnet smattrar där ute. 
Milton har suttit ett tag vid datorn medan jag vilade. Sen blev det en lång stunds studsbollslek :)

Lite fika i magen och sen pyssel. Jag lagade ett par byxor och Milton gjorde en Turtlesmask. Raphael!


Det blev också skönsång för Miltons mormor som fyller år idag :) Milton skickade ett brev igår med teckningar som hade kommit fram. 

En sköldpadda. 

Jag låter inte klok när jag pratar. Så täpp i näsan. Har beställt nässpray av Daniel som han får fixa på väg hem från jobb!
Nu blir det att fixa klart byxorna jag börjat laga och sen blir det nog en varm dusch och soffläge igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0