Skridskoutflykt

Vi passar på med vinterutflykter nu när det äntligen kommit lite vinter till Göteborg. Man vet ju aldrig hur länge den stannar. Kan ju vara allt från ett dygn till några veckor. 

Medan Daniel sov stekte vi ett gäng pannkakor och gjorde varm dryck!

När Daniel kom upp tog han fram deras skridskor och så begav vi oss till Härlanda tjärn! :) Molnigare idag så det var mycket mörkare tidigare...

Jag satte mig i en brassestol med go filt runt mig. Men det var ändå svårt att hålla värmen om tårna. 

Miltons första åk denna säsong. Han tyckte det var för halt först :P Ramlade gjorde han mycket men han kämpade sig upp efter varje gång!




Tillsammans hand i hand...

De hittade en boll och då glömde Milton typ av att han åkte skridskor. Då kunde han minsann jaga bollen och så ;) han kastade sig efter bollen men det resulterade ju bara i att han är grym på att resa sig upp med skridskor på, och det är ju inte det lättaste. 

Pannkakspaus!

Vi fick åka när mörkret föll. Blir kanske en tur dit imorgon med :)
Milton somnade i bilen trots att vi försökte prata och peka och ha oss. 

Väl hemma åt vi tacorester ihop innan Daniel åkte till jobb. Då Milton sovit en kort stund var han pigg länge efter att jag lagt honom i sängen. Tror klockan blev 21.30 innan han somnade. Jag har sett en film och haft en väldigt aktiv bebis i magen! :)

Nu sova! Vi ser fram emot en ledig helg tillsammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0