Slapp i soffan

Här ligger vi! 

Jag kan göra grejor i omgångar men sen måste det bli vila emellan. Ryggen/fogarna klarar inte mycket längre, vissa dagar är nog blodtrycket lägre och ger mig yrsel och så har magen börjat trycka ordentligt på min muskelbristning :( Ni vet den jag fick när jag ramla på cykeln. Det känns inte helt jättekul att det börjat göra så ont, magen lär ju bara bli större och större :/ Får bli ännu mer vila, när jag ligger ner sjunker magen tillbaka lite och släpper belastningen på muskeln. 

Jag och Milton har iallafall fått upp hyllplan i hans nya hylla och vi har kört bilbana och spelat kula :) 

Jag hoppas att vi får klart på Miltons rum nu i dagarna med tavlor och lampor så det är helt klart och bara till för lek :)

Shit vilken hård sammandragning jag fick nu. Blir ju jättekissnödig haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0