Var tog magen vägen?

Skulle ta nytt magfoto när jag låg i sängen. Men var har magen tagit vägen haha :P

I mina ögon är den typ borta, platt, tom :P Tur att bebisen rör på sig så man vet att så inte är fallet. 
Vågen bekräftade dessutom att jag visst är en tjockis. Ångest :| Hur snabbt kan man gå upp i vikt egentligen. Jag försöker att inte äta allt för onyttigt och har ju ändå rört på mig lite senaste dagarna. +9,8 är det nu. Orkar inte bära på så mycket vikt som jag hade vid förra graviditeten så en del av mig hoppas verkligen att det ska stanna upp lite snart. 
Men sålänge jag gör vad jag kan är det väl bara att acceptera läget också :) Är bara lite rädd för hur rygg, höfter och muskelbristningen ska bli om jag går upp för mycket!

Nu lämnar Daniel Milton på dagis. Sista dagen för denna vecka. Sen är han ledig  till tisdag. 
Tror det blir lunchdejt på stan för dessa föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0