ZzZZZzz

Milton fick lyxen att somna i soffan idag med. Jag har verkligen fått börja välja mina strider. Idag har varit en jobbig dag med yrsel och ont. 
Det var egentligen ingen strid heller var han skulle sova, jag erbjöd honom att somna var han ville och han valde soffan :)

Imorgon hoppas jag på att må bättre. Iallafall med yrseln, riktigt jobbigt när rummet snurrar och man tror man ska svimma. Jag har faktiskt hellre ont i fogarna. 
Nu sover Milton men bebis är vaken. Ser en rutin i vakentiderna. På morgonen typ 8-10 och alltid på kvällen mellan 22-00 :D blir en nattsuddare precis som Mille. Han somnade alltid för natten i vår, oftast Daniels, famn i soffan mellan 23-00 när han var bebis. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0