Sotekanalens dag

Lördag idag och vi är fortfarande i Hunnebostrand.
Efter krabbfiske hjälpte Milton till att diska :)

Vi segade en del av dagen. På eftermiddagen tog Daniel med Milton upp på en utsiktsplats och jag gick och handlade.

Idag firas Sotekanalens dag här och det har varit livemusik från två scener (varav vi är mitt emellan och har hört båda samtidigt, lite mixat) och hoppborgar. Innan middan fick Milton hoppa :) det älskade han såklart!

Till middag hade jag köpt plockmat (charkuterier, potatissallad, ostar, coleslaw och frukt) och Milton fick köttbullar och makaroner.

Tuva låg lugnt bredvid mig nästan hela tiden :)

Hon har verkligen börjat sträcka sig efter grejor. Svårt att ha henne i knät när man äter :P

Varje dag märker vi just nu hur hon utvecklas. Ikväll rullade hon från mage till rygg. Omedvetet eller medvetet? Vi får se om det händer fler gånger imorgon.

Duktiga tjejen som även nu visat mer och mer att hon kan stödja på armarna när hon ligger på mage :)

Strax dax att sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0