Pysseldag

Igår hade jag ett nedrans migränanfall igen. Helt plötsligt från ingenstans förlorade jag en del av synfältet. Sen kom huvudvärken. La mig inne hos Tuva för vila. Milton fick sättas vid teven. 
När jag var asillamående och pendlade mellan säng och toa fick jag ringa Daniel. Det går inte att ta hand om en bebis med sån smärta, dålig syn och illamående :(
Daniel kom hem och roddade upp. Så tacksamt!
Jag blev bättre, men såklart inte helt bra, under kvällen. Man känner sig överkörd och som en urkramad trasa efter migrän.

Idag mår jag bättre men är ju rädd för att få skiten igen. Samtidigt vill jag inte stänga inne mig så migränen vinner över mitt liv. 
Tuva startade dagen med att bara sova så jag och Milton pysslade vid bordet. Han pärlade och byggde lego och jag klippte tyg till Tuva-byxor :)
Tuva slöt upp en stund och fick inviga sin bumbo-stol :D

Efter lunch kom vi ut en runda. Spelade sån boll där man fångar den i en hand med kardborre. Sen lekplatsen för gungning och klättring sen boll igen :)



Vi fortfarande med samma pyssel sen när vi kom in. Tuva har en riktig sovardag hon. Vaken korta stunder. 

Nu hänger hon i bärselen som vi smått börjat använda. Tanken är att maten ska vara klar när Daniel kommer :) tacotorsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0