Varma dagar!

Högtrycket släpper inte Sverige och vi älskar det förstås! Vi jagar skugga och vindpustar och dricker mycket! Älskar sommaren!
Igår lämnade vi av stora killen i stan till sin mormor för tågresa nervtill Skåne! Första gången han visat separationsångest på senare år. Det var hårda långa kramar vi fick. Men sen sprang jag med tåget och vinkade och hans skratt hade gett glädje åt hela tågvagnen :D kändes bra att lämna med ett skratt!
Varma lilla tjejen som log i bilen hem varje gång jag blåste på henne!

Daniel åkte till sin pappa och jag och Tuva spenderade hela eftermiddagen på balkongen! Jag satt och tittade i en klädtidning. Vill ha någon fin somrig klänning till sommaren :) kommer ju verkligen inte i alla mina gamla kläder än så nått fint till sommaren behöver jag. 

Kvällen igår spenderade vi också på balkongen med att söka föräldrapenning och sånt. Skönt att få gjort för sommaren så vi slipper tänka på det. 

Idag gick vi upp i tid och kom iväg till Slottsskogen för en promenad! Det var fullt av folk!! :)

Tuva-matpaus i skuggan vid Plikta. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0