Bra inrett :P

Milton skulle varit på förskolan idag men då jag redan imorse kände att jag aldrig skulle orka gå dit-hem-dit-hem två dagar i rad bestämde jag mig för att ha honom hemma idag och försöka lämna imorgon istället. 

(Klockan är 11.11. Tics i allra högsta grad att behöva skriva det haha :P)

Så vi glider runt hemma och tar det väldigt lugnt. 

Fastighetsskötaren kom hit och tittade på vår kärvande balkongdörr. Slutade med att han fixade den snabbt och sen bara tittade på hur vi inrett :P han tyckte vi hade det häftigt och hade matchat ihop bra! Han får ju se många olika lösningar på hur folk gör i dessa lägenheter så det var roligt att han fascinerades av just oss :D

Den stora tavlan bakom soffan, tapeten i köket och matchningen av lampor/tapet i soveummet gillade han bäst. 
Vårt sovrum! Vaggan är på plats :D

Nu ska jag sy lite! Får se vad dagen bjuder på för övrigt. Inte mycket. Men så får det vara när man är höggravid anser jag. Det är synd att Daniel varken kan lämna eller hämta på förskolan när han jobbar för Milton hade tyckt det var kul. Men om några veckor börjar han som 15-timmarsbarn och då får vi nog rutin på det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0