Godmorgon!

Det är tur att Daniel har en lättväckt fru. Jag vaknade av ett lågt konstigt surrande. Han hade glömt höja ljudvolymen på mobilen så hans väckarklocka ljöd nästan ingenting. Han hade aldrig vaknat av det. Inte av att de ringde honom från jobb heller och undra var han tog vägen :P

Nu har han stuckit till jobb och jag ligger vaken än. Hade gärna sovit lite till även om jag sovit hela natten. Men dan blir så fasligt lång om man vaknar 5 :P

Skönt att ha fått en hel natts (6 tim) sömn iallafall. Har vaknat mycket om nätterna det senaste. Har drabbats av nån rädsla för att nått ska hända så vaknar av minsta ljud. Så antingen var det en väldigt tyst natt eller kunde jag äntligen slappna av lite! Har ju Daniel hemma på nätterna igen och det är skönt!

Idag är det påskafton och lite påskäggsskattjakt väntar :D Milton ska få ett ägg med icke-godis och ett med godis. Funderar på att ta det utan under dagen så han slipper vänta till kvällen innan han får påskägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0