Gravidmagen och färdiga bodies

Idag var jag hos en gravid kompis och sydde. Började sy på några t-shirts till Milton och fick i knappar i bodysarna jag gjorde till bebis för längesen. Äntligen är de färdiga!



Inget blev färdigt till Milton men Daniel ska spela tv-spel ikväll så då tänkte jag sy ännu mer :)

Passade på att ta magbilder idag när jag gick förbi en spegel :) vecka 34

Daniel och Milton spenderade dagen på Universeum vilket Milton såklart tyckte var superroligt och häftigt!!

När vi kom hem åt vi korvstroganoff och nu är killarna på gympa! Och mesans katterna är borta dansar råttan på bordet ;) glass i stora lass! Och nu har jag ett eget bord!

Strax kommer de hem igen och jag tror att den lille killen kommer somna ganska snabbt. Jag ser fram emot att sy lite och jag är mer än säker på att Daniel ser fram emot att spela tv-spel :P

Kommentarer
Postat av: Evanessè

Så fin mage och gott med glass! :)

(hälsar Pira) ;)

2016-03-11 @ 10:28:29
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0