Panik! 6 veckor går väl fort?

När man sitter och får panikkänslor plötsligt. Om ca 6 veckor ska vi till sjukhuset och göra nytt tillväxtultraljud och få beslut hur vi ska göra! Om 6 veckor?! 

Det är ju jättemycket jag ska hinna med innan dess. Sy klart allt jag tänkt, baka så vi har fikor redo till besök, här ska vara tipptopp fixat och i ordning osv osv. 
Nu tror jag ju inte att de tar beslutet att bebisen ska ut om 6 veckor, utan det dröjer ju säkert 2 veckor till innan den ska ut. Men ändå!!

Tycker att tiden gått ganska sakta det senaste men om 3 veckor är det påsk och sen är det 3 veckor till. 
Får ligga i nu med att sy och baka. Min kropp säger mer och mer stopp men får ta allt i lugn takt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0