Skafferirensning

Jag startade dagen med världens yrsel och så huvudvärk på det. Vet inte varför det uppkommit igen. Om jag kom över i ryggläge var det som om rummet direkt började spinna runt mig i 190. Fick kasta mig över på sidan och hålla i mig i sängen. Läskigt. 
Efter ett tag så släppte både yrsel och huvudvärk. Och bebis hade zumbapass i magen. Så säkert ingen fara. Bara obehagligt. 

Vi åt frukost och är nu mitt i skafferirensning. 

Eller egentligen inte rensning utan vi behöver bara ställa in det i ordning. Har slarvat senaste veckorna så det har blivit rörigt och svårt att hitta. 
Milton hjälpte mig att ta ut grejorna men gav sen upp och satte sig med paddan :P (jag har släppt MYCKET på begränsning när det gäller teknikprylar nu när jag inte orkar vara aktiv hela tiden. Det blir andra bullar snart :D och en lång sommar till stor del helt utan teknik)

Jag hoppas och tror att vi kommer ut på gården sen iallafall så kan jag sitta på en bänk och titta när han övar på kickbiken. Häromdagen svängde Milton men det gjorde inte kickbiken. Krasch boom Bang rakt in i en stenkant till en rabatt. Ett ordentligt skrapmärken/blåmärke/bula på smalbenet. Inte ofta han gråter men då gjorde han!
Så vi får öva! Killen vill ju ha skateboard när han fyller 6 år ;)


Tillägg:
Såja! Nu ska vi väl hitta maten igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0