Skjuta rygg i magen :O

Daniel satt och kände på magen. Det har varit lite lugnare senaste dagarna. Kände nått som kunde vara ett knä. Daniel frågade då om hon låg med näsan neråt (mot ryggen) eller uppåt (mot magen) numer. Jag sa att hon snurrar och han trodde inte hon kunde det längre. Tog inte många sekunder innan hon snurrade runt och värsta bulan, av hennes rygg, formade sig på min mage haha!! :D

Nu sparkar hon så det gör ont och jag nästan kissar på mig :O skönt att hon rör på sig ordentligt iallafall!

Kommentarer
Postat av: Evanessè

Är det inte rumpan hon skjuter upp så där? Huvudet ner och rumpan upp? Roligt är det i alla fall när de magen formas på olika sätt :)

2016-04-01 @ 19:01:16
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0