Vecka 36

Här har vi hamnat!

Hela förmiddagen har vi tvättat, duschat, spelat spel, byggt duplo och skrivit ut mönster till sånt jag tänkt sy. 
Inte förrän vid 12-tiden frågade Milton för första gången om teknik, att spela Skylander. Och det lät inte fel med lite vila för mig!

Kolla vad fint Milton byggt vår familj som robotar :D

Men nu kurrar min mage så bebis nästan hoppar till varje gång. Måste ju låta riktigt mycket inuti magen. Lite lunch får det bli och sen ska jag malla mönster. Det är det tråkigaste med att sy!!

Vecka 36 idag som rubriken berättar! Vild bebis. En storebror som längtar! Jodå :) det flyter på! Ska tvätta de sista bebiskläderna idag! Och koka nappflaskorna! Och kanske få sytt en filt. Vi får se vad kroppen orkar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0