Gravid på nytt :P

När en liten (och en själv för all del) vill vara nära men att sitta ner i soffan inte riktigt är ett alternativ - då är sjal bra. Jag fick denna av min farfar när jag fyllde år :D
Man känner sig höggravid på nytt. Och vi får ännu inte riktigt till knytningen så hon kasar ner lite. 

Men oj vad mysigt det var tyckte hon. Somnade pladask trots att det var dags för mat :)

Till vänster har jag sjalen under tröjan. Daniel sa att typ så stor var jag med Milton i magen. Tuva är fortfarande ca 1 kg mindre än vad Milton var när han föddes. 



Kommentarer
Postat av: Evanessè

Så mysigt, roligt att läsa att allt är bra med er :)

2016-05-15 @ 16:00:23
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0