Liten lillasyster

Rekordnatt. Tuva fick mat halv ett och vaknade sen inte förrän runt halv sex. 

Älskar de knutna händerna under hakan när hon äter! <3

Nu sitter jag och Tuva i soffan och Daniel gör frukost. Milton gör allt han inte ska. Aldrig förr har han testat gränser såhär mycket eller varit så lomhörd som nu. Jag ljuger inte om vi får be honom klä sig 25 ggr. "Jag ska bara"-syndromet är i sitt esse. Och förhandlar gör han. Oj vilken bra säljare han kan bli. 
Snart dags för förskolan, då kan han trotsa med några andra en stund :P

Milton titta på henne innan och sa "O maj gadd vilken liten lillasyster"

Jag var väldigt duktig och tömde min mobil på foto igår. Tänkte ju inte alls på att jag inte bloggat ikapp. Får blogga från datorn vid tillfälle :)

Kommentarer
Postat av: Evanesse

Tack, det verkar funka med Samsung också (é) :)

Vill och vill att de sätter igång, men snarare ett måste. Med mycket foatervatten och bebis på + 34% på viktkurvan orkar inte kroppen så mycket mer :)

www.egosidan.blogg.se

2016-05-18 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0