Resten av dagens bilder

Det fotas ju en del hos oss :P här är resten av dagens bilder. 

Efter att jag lagt in förra inlägget så lekte vi/Milton vidare. 

Vi gick till en annan liten lekplats och Milton ritade, ser ni vem??


Yoda såklart :D

Daniel kom upp lite tidigare än jag trott, kanske för att Tuva skrek och skrek :( Den tjejens mage är nog inte snäll hela tiden. 
När Tuva somnat tog Daniel Milton och cyklade och köpte solstolar :D det blev skitbra!!

Inte alla gillade värmen och solen riktigt. Sol i ansiktet är det värsta tycker hon. Hon har haft svårt att komma till ro idag!(

Då magen verkar ha krånglat när vi infört pulverersättnig så tog vi en kvällspromenad för att köpa färdigblandad! :)


Bebis i sin älskade sackosäck <3

Här sov hon gott! 


Nu ligger jag och ska sova men somnar nog till hela tiden för titt som tätt rycker jag till och det är en massa extra bokstäver skrivet :|
Godnatt nu!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0