Ampa

När vi kom upp på söndagsmorgonen tittade Tuva direkt mot en lampa och sa "am-pa" :D kvällen innan hade vi övat och hon härmat lite men nu blev det tydligt att hon fattade vad det var och sa det själv! Häftigt!!

Vi tog med Milton till stan och åt hotellfrukost! Tanken var egentligen att jag och Daniel skulle bott på hotell men framförallt jag kände inte för att vara ifrån Tuva på natten än.

"Hotellmat är den bästa maten!" sa Milton ;)
Och jag fick glutenfria pannkakor, det har nog aldrig hänt innan! Gott!

Hemma hos mamma och pappa klädde vi julbocken i solskenet...

...innan vi åkte till julskyltningen och Milton fick träffa en tomte och berätta vad han önskar sig (lasersvärd) :)

Han fick även rida på en jättefin häst!

På eftermiddagen firade vi farsdag med bror min och farfar!
Inte förrän vid 20 på kvällen kom vi iväg hemåt. Barnen somnade i bilen och även om de båda vaknade till här hemma så gick det förvånansvärt lätt att få de i säng igen :) En fantastisk helg i Skåne med en bra blandning av allt liksom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0