End

Klockan rusade iväg denna kväll. Kan inte förstå att den är 00.30 redan. Nyss var hon 22. Konstigt. Rätt lugn kväll med två sovande barn. Tuva lite orolig och småvaknar ibland men för övrigt lugnt.

I förmiddags gick jag och barnen och mötte upp min manmagrupp i vår stadsdel. Vi gick en promenad och trånade sen på ett utegym. Inte hårdträning men det kändes efteråt litegrann. Det började regna så på vägen hem fick det bli regnskydd på vagnen. Tuva gallskrek i 20 minuter. Yay!

Under eftermiddagen fixade Daniel tvättmaskinen. Den har stått still nån vecka. Vi ropar inte hej än men den körde hela programmet och till slut stod det "end", precis som det ska. Håll tummarna för att den funkar ett tag nu. Äntligen kan vi börja använda tygblöjor igen också.

När Daniel åkt till jobb hade jag och barnen fredagsmys. Taco till mig och Milton och gröt samt majskrokar till Tuva :)

En godnattkram innan nattning av Tuva! <3

Längsta nattningen ever av henne. Hon reste sig, flinade, blev arg och höll på. Men hon somnade till slut och strax efter bad Milton om att få gå in i sängen och sova!

Nu är det dags för mig att somna :) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0