Hand i hand

Visst ser damen nedan vääääldigt trött ut ;)

Hon var vråltrött vid 18 så jag gav flaskan och la henne. Hon somnade pladask. Och sov i 20 minuter. Sen hängde hon på min arm och i mitt knä i tre (!) timmar. Puh :P
Försökte somna om henne för ett tag sedan. Hon blundade under hela tiden hon drack flaskan men så fort den tog slut satte hon sig upp och började prata och spotta :P
Fick ge henne mer mat och till slut somnade hon. Så nu har jag satt mig ner en stund men snart lägger jag mig breve henne.

I helgen har mina föräldrar varit här :) igår gick jag, mamma och Tuva till stan medan Milton var med sin morfar på Sjöfartsmuseet ch hade jätteroligt!!
Idag gick vi till skogen och lekplatser.

Milton hittade en kompis. Först vågade han inte klättra på ett ställe men hon mer eller mindre krävde att han skulle det och visade hur man gjorde haha :P sen klättrade han där hur många gånger som helst. De var så gulliga ihop. Höll handen varje gång de åkte nedför rutschkanan :)

När vi kom hem åt vi tacolunch. Alla som känner min mamma vet att hon gjort myyyycket taco till igårkväll. Så vi hade till idag... Och imorgon.... Och till tisdag, onsdag och kanske torsdag ;) men taco är ju galet gott så det gör ingenting!! :D

Det blev också lite playdohlek innan mamma och pappa åkte hem igen. Ett zoo :)

Nu väntar en vecka med en hel del inbokade grejor. Tror knappt en enda dag är obokad. Men typ allt är bra, behövliga eller roliga grejor så då är det bara roligt med såna veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0