Ingenting är omöjligt

Hej, hallå, ser ni?? Detta är ett stort ögonblick. Hon somnade breve mig utan att äta eller bli vaggad. Jag sjöng en sång och klappade henne på armen. Halleluja :D

Natten inatt gick bra. Hon fick 180 ml ersättning i kvällsflaskan. Detox dock en timme för henne att komma till ro men när hon väl somnat så sov hon hela kvällen. Det är ovanligt. 3.45 inatt vaknade hon och kunde inte somna om. Då fick hon mat och sov sen till 7 :)

Vi knallade iväg till gymmet efter frukosten. Tuva somnade på vägen dit. Milton blev irriterad på att jag först bad honom att gå snabbare och sen saktare. Det här lagomläget finns inte hos en femåring :P "gå lika snabbt som jag" sa jag. Då konstaterade han att han tog mycket kortare steg och fick gå fler steg än mig. Så då började han gå lika långa steg som mig :P

Milton hade med paddan och satte sig i soffan, Tuva sov. Fit for fight!

Tuvisen vaknade dock efter en stund men hon satt och tittade nöjt. Jag körde intervallpass, cirkelträning även idag.

På vägen hem hade Mille spring i benen och hoppade över varenda vattenpöl :)

Lunchunderhållning! Milton låtsades hicka och Tuva skrattade! :D

Och nu ser det alltså ut som på översta bilden! Jag håller själv på att somna :P

Daniel kommer upp strax men jag vet inte vad vi ska göra innan han åker till jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0