Nysydda bebisbyxor

Köpte två nya tyger häromdagen. Det är både billigare och roligare att sy egna bebisbyxor!

Detta tyget skulle jag aldrig köpt för två månader sedan. Men jag ville testa nu och det blev ju väldigt sött! Passar hennes gammelrosa/grå-garderob :)

Idag testade jag något helt nytt. Fickor! Lite klurigt att tänka ut hur det skulle vara första gången men nu när det är mallat en gång går det snabbare nästa gång ju :)
Blev jättenöjd! Det gick lite för bra för att vara sant! :D

Näst på tur måste jag göra vantar och en mössa. Nu är verkligen hösten här!!
En t-shirt och en mössa till Milton också :) men vet fortfarande inte vad han ska ha för vinterjacka så vet inte vad det ska bli för mösstyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0