Soffhäng

Natten gick väldans bra rent mörkräddsmässigt. Det var nog för mycket annat att tänka på med sjuka barn :P Tuva sov förvånansvärt bra. Jag hade lagt en kudde under halva nestet så huvudet var upphöjt och jag inbillar mig att det hjälpte mycket då hon under hela dagen igår vägrade ligga på rygg för att hon blev täpp.

Däremot kom Milton in vid tre och sa "jag har krupp". Han skällhostade och väsandades så absolut kruppkaraktär. Han fick ligga inne hos oss och efter en lång stund somnade han, för ovanligheternas skull, om.

Idag får vi ha en lugn soffdag.

Om tillfälle ges, tänkte jag klippa lite tyg. Tuva inviger sina nya byxor idag! De är tyvärr lite för stora. Hellre det än att råka sy för små dock :) de ramlar ju inte av henne utan ser bara väldigt pösiga ut. Om en månad eller två har det nog löst sig haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0