Sömnen

Sömnen ska vi inte klaga på när det gäller Tuva. Hon har alltid vaknat på natten och ätit men det har gått på rutin och vi har delat upp det och alla har snabbt somnat om.
Inatt var nog första ledsennatten hon haft. Eller det började redan vid 23 men då låg vi redan i sängen hör och häpna.
Hon gallskrek verkligen :( det enda som hjälpte var om jag stod upp och höll henne i upprätt läge. Tänker att det kanske gjorde ont i mage eller öron eller nått. Vi får aldrig veta. Hon bökade inatt med och låg en del på/breve mig. Sen sov hon gott en del timmar innan klockan ringde. Jag stängde av den snabbt, tittade mot nestet - tomt :| såg då att hon satt upp och log med hela ansiktet åt mig haha :D

Daniel somnade i soffan riktigt tidigt igår och sov som en stock till 7.45 så hans sömnkonto är iallafall uppdaterat ;)

Bild från häromkvällen

Nu har vi lämnat av en drake på förskolans utklädningsdag :) får se vad Tuva säger och hur hon ligger till i dagsrytm men en tur till öppna förskolan och en tur till gymmet hoppas jag på idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0