Spottar och fräser

Ja godmorgon då. Eller godnatt. Klockan 5 är fortfarande natt minsann.
Tuva somnade kl 18 igår och jag skrev till Daniel att hon vaknar säkert vid 4. Jag börjar känna mitt barn. 3.30 låg hon och spottade.

Spottade ja. Hennes nyaste upptäckt är nämligen att man kan prutta med munnen. Det är superroligt och man kan inte hålla sig för skratt, förutom när hon har rotmos i munnen :O
Dels har hon läpparna mot varandra och får till ett ljud men hon sticker även ut tungan och pruttar. Flyger saliv.
Igår satt hon på sitt lekrum, jag var i köket och när jag tittade in på henne tittade hon upp, räckte ut tungan och pruttade, och fortsatte sen leka. Tokiga unge :D

Tillbaka till att Tuva somnade tidigt. Det är inte så att hon är vaken än. Tvärtom, hon somnade om en stund efter lite ersättning. Jag däremot kan inte släppa oron att hennes blöja ska läcka (vågar inte röra henne nu, då lär hon vakna) så jag inte kan somna. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0