20000 steg

Idag träffade jag en barnvagnspromenadgrupp för första gången. Vi bor alla hyfsat nära och det är kul och bra för då kanske man kan få sällskap lite oftare på promenad. Jag gillar att gå själv också men jag saknar att prata med andra vuxna.

Jag gör allt för att hitta strategier så att Tuva ska gilla vagnen. Hon behöver inte älska den men gärna acceptera den. Idag blev det mjuk filt i botten och en hängande leksak. Och det gick hem.

Det var en trevlig promenad och sen lite lunch på ett café.

Efter jobb kom Daniel och hämtade upp oss och vi stack ner till Frihamnen till Tall Ship Race Regatta. Massa stora skepp och lite evenemang och så. Milton fick fiska i en annorlunda fiskdamm ;) en dykare i en tank. En ihopvikbar mugg på kroken blev det.

Tack vare promenader och kvällstur gick jag idag tjugo tusen steg. Det är inte dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0