Godmorgon!!

Vilken skillnad på nätterna. Igår sov hon från 21-08 och jag gav henne en flaska i sömnen vid 6 när hon knorrade lite.

Igårkväll vaknade hon redan när vi la oss, sen vid 3.30 igen och åt nu vid 8. Däremellan vaken av täpp näsa.

Man vänjer sig snabbt vid de bortskämda nätterna ;)

Här ligger vi och tränar fingerfärdighet och greppning.

Jag vet inte alls vad som händer idag. Tredje heldagen ihop med barnen. Jag är inte slut på ideer men det är ju lite begränsande när Tuva hatar vagnen. Bärryggsäck i all ära men vi skulle behöva köpa lite jord och det orkar jag inte bära.

Så vi får se vad vi gör. Milton skulle nog uppskatta ett lite barnsligare sällskap än mig och lite mer lekvänligare sällskap än Tuva :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0