Kräksjuka

Milton skrek efter vatten imorse när han vaknat och vi försökte få honom att gå in på toa och dricka. Vi fattade inte alls varför vi skulle komma med det. Tills han började spy :O då blev det fart på oss kan jag säga.

Sen hängde han över en hink i typ 4-5 timmar. Om han blivit smittad med kräksjuka eller ätit något dåligt vet vi inte. Vi brukar ju (PEPPAR PEPPAR) inte få magsjuka här hemma.

Det blev en hemmadag såklart. Soffhäng för Milton och vi har bara softat mest.
Under eftermiddag och kväll fick Milton i sig glass och yoghurt vid flera tillfällen och när han skulle lägga sig började han trotsa så vi tolkar honom som frisk igen haha :P

När Daniel var en runda hos sin mamma började jag göra en dyna till vagnen. Inte superlätt med en nästan krypande bebis intill men jag kom längre än jag trott och hoppats.

Så här gött låg hon och sov innan!

Ska bli väldigt intressant att se hur natten blir då hon somnade 17.30 och vaknade sen vid 21 och ville äta men ville inte alls somna. Så hon lär vara pigg en stund inatt antar vi :| men om vi inte testar så kan vi heller aldrig veta.

Nu lite Dessertmästarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0