Febrig tös

Sa till Daniel när jag nattat Tuva att hon inte kändes hundra. Inte minst för att hon somnade väldigt fort utan några protester. Men hon kändes lite mer ljummen än hon brukar. 

Nu la jag mig bredvid en kamin. Hon är kokhet :( tempade i armhålan i sömnen för att ha ett hum och den visade 39,1 så minst det är den. Hon andas snabbt och stånkigt omvartannat och gnäller. Nyss nös hon i sömnen och sa direkt tacktack. Då vill hon att jag säger prosit ;)

Milton sover på en madrass i vårt sovrum inatt. Han skulle ta upp sina kallingar från golvet innan men det gick inte helt enligt plan. Han snurrade runt och skulle kicka upp dem men då sparkade han i spegelns ram. Jeezez vad han skrek och grät. Mittentån kan nog ha nån spricka. Vi tejpade ihop hans tår och så fick han lång saga och sen sova här inne. 
Tur vi har vilodag imorgon jag och barnen!

Och vilken tur att jag sa till Daniel innan att det var bäst att han handlade ifall det skulle va nått så inte jag och barnen kom till affären imorn. 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0