Jag ger upp

Sömn, vad är det? Tuva har sovit 2x30 min under dagen. Somnade som vanligt vid 20 ikväll men vaknade 20.30 och har inte somnat om. Klockan är nu 22.45. Helt galet. Hon har pendlat mellan gråt och skratt, övat på att resa sig upp, käkat fantastiskt god champinjonsås och sett på tv. 

För ja, tvärtemot vad vi annars gör, så tog jag upp henne idag. Jag orkade inte, plus att jag hade mat på spisen. Har försökt natta om henne flera gången. 

1-0 till Tuva 


Nu har jag lagt mig med henne. Hon på riktigt skuttar och rullar runt i sängen som en duracellkanin. Aldrig sett henne så här. Nyss försökte hon slita av pyjamasen. Vad håller hon på med :P


Fattas bara att Milton vaknar och kommer in. Då kan jag ge upp totalt. 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0