På väg :)

Jag ÄLSKAR att vara på resande fot, men HATAR att lämna hemmet. Komiskt. Jag känner ett obehag när jag går runt och släcker och drar ut kontakter och så. Rädd att glömma viktiga saker. 

Men nu är vi på väg :)

Visst blev vårt lilla projekt till Milton fint. Hylla där han kan ha sina grejor! :) Tuva som somnade 23.20 igårkväll och vägrat sova under förmiddagen somnade ju pladask i bilen. 


Tanken var att jag och barnen skulle åkt tåg första biten, till Karlstad. Men av flera orsaker så valde jag att slopa tåget. Det kändes mest rätt. 

Vi kunde väcka Daniel lite senare och hade fixat en termos kaffe. Vi packade det sista (som alltid är mer än man tror) och åkte iväg. Första stopp - Kungälv!! Haha! Ja men stopp varannan mil är väl bra? ;) nä,vi passade på att äta. Ville inte få en massa disk hemma :P

McDonalds fick det bli. Väldigt sällan vi äter där. I julas åt jag och Milton men innan det har jag ingen aning. 

NU frågade Milton första gången hur långt det var kvar. Oops ;) 60 mil kvar haha!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0