Pärlregn

Jag är inte frisk än. Mår hyfsat bra med ipren och nässpray intaget. Men håller mig hemma idag med. 


Då Daniel skulle sova till 12 för att jobba natt inatt tog jag bort soffbordet och gjorde en lekhörna till Tuva på golvet breve mig. 

När sen Daniel var vaken och skulle resa sig ur soffan slog han upp huvudet i lampan, på vilken jag lagt 2 ostrukna pärlplattor!!!

Milton satt under lampan och mottog ett pärlregn och som han grät! Hejdlöst! :( han som jobbat sig så med dessa plattor. 


Sådär kul med massvis med pärlor i en långhårig matta när man har en bebis. Blev att städa upp alla grejor och plocka upp de pärlor vi såg. Sen åkte dammsugaren fram och det rasslade till ordentligt. 
Men mattan har nog aldrig varit så dammsugen som den är nu :P


Nu har Daniel tagit med ungarna ut. Mulet hela förmiddagen men sen kom solen. Man känner sig genast mycket friskare när solen kikar fram :) jag längtar efter våren! Jag gillar snö men i år kan den få hålla sig borta. Hellre sol och vår!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0