Soft kitty

Skriv inläggstext 

Jag har legat i soffan 95% av tiden idag. Ni vet när det trycker i hela ansiktet och man blir tr så fort man hadar sig till köket. Så förkyld är jag. Men det var längesen så kan inte klaga. 


Några varma koppen har jag fått i mig men hade helst ätit glass :P

Tuva har kommit på att man kan skrika allt vad man kan och avsluta i falsett. Love it :O
Men hon är duktig och kan gå längs med möbler :D

Daniel tog med barnen till bibblan. Milton fick ta kickbiken vilket var ett tag sen. 


Till middag åt de andra tacopizza. Milton var skeptisk (som vanligt med nya konstellationer av mat) men åt som en häst. Tuva älskade det! Jag tog en bit från hennes tallrik, som var för hård för henne, och gav till Milton. Tuva blev SÅÅ arg :O hon blängde argt och typ morrade haha. Trodde verkligen inte skulle reagera alls. 

Har gjort lite barnmat till henne de senaste dagarna och mer blir det i helgen! 

Nu somnar jag mellan meningarna! Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0