Sov unge sov!!

00.10 somnade denna fis. Fotot taget 23.20. Normal sovatid är ca 19.30-20. Galenpanna!! Vi har haft några sena kvällar då hon inge kunnat somna men detta var ju outstanding. Men tro inte att jag satt pedagogisk vid hennes säng och höll henne i handen. Nej nej, hon fick sitta i soffan hos mig och Daniel. Hon njöt kanske av lite egentid med båda föräldrar :)




Lille Tuvisen fick oväntat 39,9 graders feber igår. På kvällen och idag var hon helt prickig. Och från lunch idag feberfri. Bvc gissade på tredagarsfebern. Att hon helt enkelt haft låg feber två dagar innan och sen fick febertopp igår. Igår bara somnade hon om så fort hon vaknade. Olikt henne. Natten sov hon, förutom gnyende stunder, i ett sträck. 


Då hon var feberfri efter lunch fick hon gunga lite på lekplatsen. -8 grader tror jag det var. Bitigt! Jag och Milton spelade fotboll på planen också! Och han gjorde snöängel ;)


Nu ska jag också sova! Daniel är ledig hela helgen så det väntar en del måstengrejor men också nån utflykt hoppas jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0