Mössor och så

Ni vet när man skrivit en lång text och så kraschar allt och allt är borta. Så hände mig igår. Hade gjort ett långt inlägg och så försvann allt. Då försvinner liksom lusten att göra om. 


Daniel åkte ut till båten Igårkväll för att kunna segla iväg tidigt idag. 

Efter frukost satte jag mig för att sy. Milton kollade Sommarlov och Tuva gick runt och pysslade. 

Tuva hade otur igårkväll. Vi var ute på balkongen och nyfiken i en strut som hon är vill hon titta ut. Hon fick stå på en pall så hon precis kunde se. Snubblade till rätt lite men slog i framtänderna så det kom ut små flisor av ena tanden :(

Så en tur till tandläkaren idag fick det bli. Gick i väldigt god tid så att Tuva kunde gå hela vägen :) ändå rätt bra för en 15-månaders att kunna gå nästan en kilometer. 

Men inte utan duster haha... Detta är sååå Tuva. Så fort hon får ett nej eller blir tillsagd så slänger hon sig ner på rygg. Man blir galen och full i skratt samtidigt. Tänk 3-årstrotset sen *sliter mitt hår i panik*. Här fick hon inte gå ut på vägen! Strejk!!!

Hon var jätteduktig hos tandläkaren. De tittade, kände och dokumenterade men gjorde ingen åtgärd nu. Vi skulle höra av oss om tanden skiftade i färg eller vi upplevde att hon fick obehag eller tecken på inflammation. Vi hoppas det vassa slipas ner och att den inte blir några problem. 


När jag bytt om till pyjamas kom jag på att ersättningen var helt slut. HELT slut. Inte en pulversmula hemma. Allt är ju i båten. 
Så det blev en kvällspromenad! Kolla in allt hår! Blont!

Klockan är mycket! Mina ögon svider! Så hög tid att sova! Denna sovande going ligger här breve. Vad är det för sovställning egentligen? :D hon ligger så ofta!

GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0