Sötis

Sommaren är verkligen super. Men vi dras med ett problem. Halsont. Milton hade halsfluss innan semestern, sen fick jag det. Daniel hade halsont efter det som gick över och häromnatten var Tuva ledsen och hade åkt på förkylning och nu ligger jag i sängen och försöker kurera ny förkylning. Det går runt runt. Barnen är väsiga i andningen och Daniel snarkar som ett ånglok. Familjen Täpp i näsan :P 


Jag låg i sängen och sov och när jag vaknade hade Tuvisen krypt upp bredvid och somnat hon med. Hur gulligt?!


Imorgon åker vi på nästa semester så jag får snart gå upp och få lite gjort. Killarna ska iväg på ärenden och sen får jag ta ett ryck och laga lite mat som vi ska ha med till första stugstoppet :)


Igår blev Milton klippt, det skulle han blivit innan seglingen men trimmern krångla. Äntligen sommarfriss. Snyggt va? 

Han är sig rätt lik. Sommarbilder från 2012, 2013 och 2017 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0