Min egna klassiker

Jag har bestämt mig för att (försöka) köra en månad hård träning och bra mat. Varför? Ja, för att övervinna mig själv och mina tankar. Visa mig själv att jag kan. Största fokus blir inte på vikten, även om jag blir glad om det ger resultat. Mitt största fokus blir att fullfölja min plan och mina mål. Kanske når jag inte hela vägen fram, men då ska det vara för att jag satt alldeles för höga mål. Det får inte vara för att jag gett upp. 


Här är min egna klassiker. Lite omgjord från originalet. 
Jag ska genomföra:
- 90 km gång 
- 100 km cykling
- 30 km löpning
- 3 km simning
- 10 pass på gymmet
- 10 hemmaträningspass


Det som blir svårast att klara är simningen då jag nu gick in på hemsidan och ser att badet stängt för renovering fram till september. Bah! Det var inte med i min planering direkt :/ den simhallen ligger bara 1 km bort och hade varit perfekt. 

Men jag ska göra mitt bästa. Och få ihop det med Daniels schema också!

Just nu ser det ut såhär. Jag började i måndags. Får steppa upp lite nu!

De svarta strecken kommer bli längre och längre och slutligen nå mål :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0