Mobilbyte

Jag har köpt ny mobil med bättre kamera. Så jag tar just nu alla foto med den men använder fortfarande denna gamla till allt annat typ. Så ligger lite efter här. Igen. 

Tog superfina höstbilder på barnen häromdagen. Måste lägga in de här. Är sååå nöjd!!!


Några bilder från dagen hade jag visst. 
På Tuva som sov dagsvila på sitt nya rum för första gången! :)

och en söt bild på två trötta troll efter en hel dags bus hemma (min bror var på besök hela dagen och sen kom Miltons kompis också) och som sen fick hänga med till affären när det egentligen var läggdags. Tuva vände sig om och lutade sitt huvud mot Miltons och satt och klappade på honom :)

Känner ni till Giving People? Familjer som har det svårt ekonomiskt ber om hjälp med tex mat och annat nödvändigt. Vi ska imorgon hjälpa en familj här i närheten. Milton ska ge en pokeball och pokemonkort till familjens äldsta barn. Han vill slå in de i fint paket och har skrivit ett kort! Förut när vi hjälpt familjer så har han varit noga med att de får lördagsgodis och sånt! Gott hjärta! Vi kan inte hjälpa många, men en familj mer som kan ställa fram mat är iallafall något! Om ni kan så gör något litet! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0