Hagel och sol vid sjön

Igår kom tidernas hagel- och regnskur över Göteborg. Jisses vad det lät! Jag är glad att jag och Tuva var hemma. Killarna var däremot på Liseberg :P



På vägen forsade det vatten och stuprör och brunnar kunde inte svälja undan. 


Vi bjöds dock på fina regnbågar och lila himmel efteråt :)

Imorse vaknade Tuva redan innan 6. Inte jättekonstigt med tanke på att hon somnade vid 19 igår. 

När klockan slog 8 hade vi redan ätit och 8.45 var vi ute. Effektivt. Daniel och Milton åkte till båten och jag och Tuva tog en promenad kring sjön och till affären!

Jättefint vid sjön när solen skiner!!

Inte helt lätt att gå överallt då regnet igår asat med sig en massa stenar och löv!

Det låg stora hagelhögar lite här och var :)


Nu är killarna på Liseberg igen :) Jag och Tuva ska städa upp här och sen blir det väl lite helgmys när vi är samlade igen sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0