Mille lagar matem

Ikväll ville Milton vara med och laga middag. Stekte fiskpinnar gjorde han nästan helt själv :) 

Han tog sedan foto på sin middag!

Tuva har varit trög med maten sen ett par veckor tillbaka men nu verkar hon ha kommit igång igen med ätandet! Ärtor är verkligen en favorit just nu. Hon får pilla med de som förrätt så vi kan fixa mat utan att plocka ner henne från matbordet stup i kvarten :D


Vi kom på för några dagar sedan att hon inte åt när hon fick små bestick. Inte förrän hon fick våra började hon äta haha. Bestämd liten tös!!

Efter middan la sig Milton framför teven. Han är helt slut nuförtiden sen han började skolan ;) utelek varje dag och det händer mycket hela tiden så han somnar gott på kvällen. 

Imorgon är det fredag. Innan Tuva var jag alltid ledig på fredagar så detta blir nytt för mig. Daniel kommer hem 6.30 imorgonbitti, då får jag stå redo i hallen och springa till bussen så fort han kommer. Sen jobbar jag 7.30-12.30 och efteråt hämtar jag barnen. Imorgon blir det nog lek med barn och vuxna från föräldragruppen, på någon lekplats. 


Nu somnar jag med mobilen i handen så bäst att släcka ner! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0