Plocka blommor och spela boll

Vi tog en liten familjepromenad på området innan. Slängde sortering och hade med bollar. 

Milton fastnade inte på bild, han sprang framför samt ville inte fotas och det får man ju respektera :)

Plötsligt kom en 2-minuters regnskur med ärtstora regndroppar. Inte vad vi väntat oss. Men regn gör inte så mycket när det inte är kallt ute. 


Tuvis gillar att plocka blommor :)

Att hon inte är frisk än märktes dock. Förutom att snoret rann tjockt ner i munnen på henne så tog energin slut fortare än vanligt. 


Imorgon får hon vara hemma och vi får pussla. Daniel kommer hem 6.30 från jobb. Han får lämna Milton med bil så jag kan snabba mig till bussen när han kommer tillbaka. Daniel får sedan vara vaken till Tuva ska sova på dagen. Jag går hem tidigare och tar över Tuva och hämtning av Milton så Daniel får sova. Sen måste de köra tillbaka mig till jobb då jag har kvällsmöte. Haha. 
Trixigt. Men alternativen hade varit att
1. Lämna en ofrisk unge på föris (nä det gör man ju inte)
2. Daniel vabbar söndagnatt (då jag är hemma) för att inte behöva sova på måndagen 
3. Jag vabbar heldag trots att Daniel är hemma (men behöver sova några timmar). 

Jag tror det blir bra såhär. På tisdag är Tuva ledig och på onsdag bör hon vara frisk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0