Kom-ifatt-bilder

Detta inlägg kommer mest innehålla en massa bilder som jag av en eller annan anledning vill ha med här i bloggen :) jag ligger ju liiiite efter. Men så blir det ibland. Men nu är jag redo igen!
Rom-bilder kommer jag lägga in i förra inlägget för att de ska ligga rätt. Så här kommer bilder som tagits efter Rom-resan fram till nu. 
Det blev en lång snörik vinter i Göteborg!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tuvas nya passion - pussel!! Rampussel med ca 20 bitar är roligast!
(null)

(null)

(null)

Hänger gärna med på brorsans innebandyträning!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Milton och jag tog en kvällsrunda!
(null)

Lekplatshäng har det blivit en del! Kul nu när båda barnen har roligt på en lekplats!
(null)

(null)

(null)

(null)

Blåbär till frukost 😂🙈
(null)

(null)

Vi träffade Miltons bästa kompis Vilgot och jag tog foto på nya lillebrorn Holger!
(null)

(null)

Milton var sur på mig och kom ut såhär. Haha 😂
(null)

(null)

(null)

Fotbollsträning för brorsan! Kul att en fotbollsagent har gillat de filmer jag lagt upp på Milton på instagram när han trixar med boll!
(null)

(null)

Tuva längtar efter Milton och pappa som är nere på gården och spelar fotboll!
(null)

(null)

Baka muffins! 😄
(null)

Leta påskris inför påsken!
(null)

Utflykt hela familjen upp till en koja i skogen!
(null)

(null)

(null)

Påskafton och äggletning i skogen!
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag och Daniel var och såg Fantomen på Operan. Vi fick det i julklapp av mina föräldrar!
(null)

(null)

Tuva fick ett balkongbord av mormor och morfar i tidig födelsedagspresent. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0