Några bilder till

När jag kom upp i 52 bilder till förra inlägget började jag bli nojig att appen skulle lagga så jag publicerade. Här kommer några till 😄
Tyvärr kom de i helt fel ordning 🤔 nerifrån och upp. 

Dessa är alltså de nyaste bilderna. Efter att jag och Tuva varit på lekplatsen i tisdags så blev hon plötsligt jätteledsen. Då tempade vi henne till 40 grader. 
(null)

Hon var helt utslagen och la sig ner hela tiden. Milton kliar här hennes rygg. 
(null)

I onsdags låg hon ner 90% av tiden. Hör nedan var hon vaken men orkade inte titta eller resa sig. 

(null)
Mulle kom och hälsade på på jobb 😄
(null)

Tuva ritar hjärtan. 
(null)

(null)

Bilder från Slottsskogens lekplats Plikta. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Och här en promenad i omvänd ordning. Tuva satte sig ner och vägrade gå. Men vägrade också att åka vagn 😬🤷‍♀️
(null)

Hon fick syn på fiskmåsar och bänkade sig. 
(null)

Lek
(null)

Milton spelade Pokemon 
(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0