Jul

Lugn och härlig jul i Skåne! 
(null)

Jag och Tuva tog tåget söderut den 21/12. Milton gick i skolan den dagen och på kvällen hade han filmkväll med pappa 😄
(null)

(null)

Hon somnade gott med huvudet i mitt knä efter att ha ätit sina yoyo’s 😊
(null)

Dagarna innan jul fylldes av lek, både på lekplats och lekland, städning och julbord på Sofiero. Bästa nånsin, så gott och trevligt! 
Bilderna lägger sig i random ordning och inte i kronologisk ordning. 
(null)

(null)
(Tuva med sin morfar och gammelfarfar)
(null)

(null)
(Smart inbyggd bakvänd stol i bussen)
(null)
Zacke
(null)

(null)

(null)

På julaftons förmiddag gick vi till skogen en runda!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter Kalle Anka kom tomten med några julklappar till barnen! Därefter julmat och sen började vår långa julklappsutdelning där ett paket delas ut i taget!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På juldagen åkte jag och Daniel till Skäralid och promenerade. Vi var uppe på Hjortsprånget, gick på spångar runt sjön och körde sedan upp till Kopparhatten! Fint trots mulet väder!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Annandag jul blev hemresedag. Jag och Tuva fick ta tåget hem också för bilen blev så full av packning 😂 Men det var mysigt! Tuva somna igen så jag kunde mest sitta och ta det lugnt! 
(null)

Bästa julen!! Jag har kunnat vara närvarande och inte haft mående och tankar på annat håll. Kunna vara i nuet och verkligen njuta av allt vi gjort!!! Så härlig känsla! Att kunna vara här och nu! Och att älska det man gör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0