Bloggutmaning

Blogg jag läser först: Jag läser dem uppifrån och ner i den ordning dem ligger i favoriterna. så först av alla blir det MammaBecka

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: modebloggarna, sen kissie och blondinbella och dem.


Kändisblogg jag följer: Katrin Zytomierska och Alex Schulman

Mest kända bloggare jag sett IRL: Ingen :)

Första bloggen jag började följa: MammaBecka

Bloggare jag beundrar och varför: Eftersom jag följer vissa blogar varje dag så har nog alla något jag beundrar hos dem.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Jag har någonstans att lägga mina foto, och familjen i Skåne kan följa vårt liv och båtbygge så jag slipper messa dem varje dag ;)

Då hatar jag att blogga: När jag är jättetrött, då blir det lätt negativa inlägg bara för att jag är trött. Dagen efter ångrar jag kanske det. så jag undviker det :)

Då älskar jag att blogga: När jag får gensvar på det jag skrivit och när det hänt speciella grejor. Som efter en barnhelg med massa skoj :)


Den person som mest kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Absolut HappyEverAfter, jättefin och gullig blogg att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0