Kameran är borta

Tänkte göra ett långt inlägg om arbetet på vår båt. Men kameran måste ha följt med i bilen med Daniel när han åkte till jobb. Bilder får komma upp imorgon.

Idag blev det ännu mer handling, det blev tyg, filt och nån sorts vadd man har på dynorna. Vi ska sy överdraget till våra nya dynor själv. Det är en prisskillnad på ca 12 000:- att göra det själv istället för att beställa så valet känns rätt enkelt. Men det blir nog ganska klurigt och svårt för ingen av oss är några symaskinsfreak direkt :)

Väl i båten fortsatte jag att slipa invändigt medan Daniel tvättade båten utvändigt. Efter att jag åkt till jobb polerade han båten.

Får jag inte jobb imorgon blir det många timmar i båten. Men jag har hört att det ska regna? Stämmer detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0