Städningsdag

Idag var sista dagen på mitt ena jobb. Jag ska inte jobba kvar där utan se mig om efter något nytt jobb. Ibland funkar det helt enkelt och jag kände att jag ville göra något annat! :)

Jag och Daniel åkte i eftermiddags till båten för att fortsätta vårt arbete. Jag ska någondag lägga upp en lista på allt vi har att göra i båten så får bi se utvecklingen :)

Idag fortsatte jag mitt jobb med att tvätta bort allt svartmögel inne i båten. Har dragits med en jobbig huvudvärk idag. Tror faktiskt att det kan bero på dels möglet och dels för att jag använder klorin mycket nu.
Daniel målade utsidan. Vi har delat upp arbetsuppgifterna och har nog inte riktigt koll på vad den andra gör.

Väl hemma gick jag igång på lägenheten. Köket är så kliniskt rent och även hall och toa ser fint ut. Vardagsrumme toch sovrummet får Daniel hjälpa till med imorgon när han sovit. Jag jobbar precis hela dagen.

I helgen är det barnhelg :)



Litet "smakprov" på hur det ser ut just nu!


Kommentarer
Postat av: The Cat

Svartmögel är la giftigt? Inte så konstigt om du fick ont i huvudet då..

2010-04-17 @ 15:34:21
URL: http://stunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0