Stort misstag!

Man lär så länge man lever, visst?

I den underbara sol som skinit på oss senaste dagarna har jag bränt mig lite lätt på kinderna och näsan. Så idag efter duschen tänkte jag ta på en kräm som svalkar lite. Men det blev mycket fel... Jag tog fel tub (dem ser likadana ut bara olika färg på texten) och istället smetade jag ut ett tjockt lager med värmande kräm, ungefär som tigerbalsam i hela ansiktet...
Jag trodde ärligt att jag bränt sönder ansiktet, det gjorde fruktansvärt ont. Jag hoppas inte huden kan ta skada av det? Huden vid ögonen och i ansiktet är ju ganska känslig...

Men om ni undrar hur det känns att ha tigerbalsam i ansiktet så kan jag säga att det är fruktansvärt. Jag baddade ansiktet med iskallt vatten länge och sen tog jag på rätt kräm, efter att ha läst på tuben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0